بر روی این دامنه اینترنتی

سیستم مدیریت محتوا

پارس

سی ام اس

نصب شده است که نرم افزاری قوی جهت

طراحی سایت

می باشد.

طراحی وب

با استفاده از

پرتال

(

پورتال

) پارس منجر به

طراحی وب سایت

شما می شود.

طراحی وب سایت

کپی رایت

پورتال

پارس

 

 

  • خبرخوان
  • اگر مایلید آخرین مطالب پیرامون محققان تغذیه را در سیستم خبرخوان خود داشته باشید , می توانید RSS زیر را استفاده نمایید .

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 

 

محققان تغذیه


1
... خبرگزاری اتریش از نیویورک گزارش داد، محققان تغذیه علت این اثر را وجود مقادیر زیاد آنتی اکسیدان ها در پسته می دانند ... محققان گمان می کنند که آنتی اکسیدان ها از التهاب خونی و عروقی و تصلب شرایین جلوگیری می کنند ... محققان دانشگاه ایالتی پن (penn) اثر پسته را بر روی افرادی آزمایش کرده اند که هفته های متوالی رژیم غذایی مناسب بهداشت قلب را دنبال کردند ... به گفته محققان آنگونه که در "مجله تغذیه" گزارش دادند، شرکت کنندگان در این پژوهش روزانه 40 تا 80 گرم پسته هم مصرف کردند که این امر سطح کلسترول خون آنها را بهبود بخشید ادامه ...
   منبع : همشهری آنلاین     تاریخ : 29   خرداد   1389    شاخه : خشکبار
... آقای استیون پرت که یکی از محققان مواد غذایی و یکی از پزشکان بیمارستان کالیفرنیا است می گوید: "بسیاری از بیماران با رعایت یک رژیم غذایی ساده پیشرفت خوبی در جریان درمان از خود نشان دادند ... بورسی کلویدنس از محققان تغذیه است و عقیده دارد غذاهایی که رنگ دارند یعنی قرمز، سبز، بنفش و نارنجی هستند، موادی دارند که مانع ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان می شوند و در ضمن به حالت تعادل روحی، حافظه و قدرت تفکر نیز کمک می کنند ادامه ...
   منبع : تبیان     تاریخ : 18   بهمن   1388    شاخه : غذا و سلامتی
... یک گروه از محققان تغذیه در دانشگاه سانتیاگو دی کومپوستلا تاکید کردند: مقدار ویتامین c موجود در آب میوه های طبیعی و بدون گاز خیلی بیشتر از محصولاتی است که کارخانجات تولید کننده آنها روی لیبل های محصولات خود مقادیر بالای ویتامین c را چاپ می کنند ... در این پژوهش جدید محققان موفق شدند: با بهره گیری از یک تکنیک جدید مقدار واقعی ویتامین c موجود در انواع مختلف نوشیدنی ها را اندازه گیری و مشخص کنند ... دراین پژوهش جدید محققان تاکید کردند: مقدار ویتامین c موجود در آب میوه های طبیعی خیلی بیشتر و مرغوب تر از ویتامینی است که به عنوان افزودنی و مواد خوراکی صنعتی استفاده می شود ... حتی ویتامین c موجود در چای هم بیشتر از این محصولات است و به همین دلیل محققان بر مصرف نوشیدنی های طبیعی تاکید می کنند ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 18   مهر   1388    شاخه : نوشیدنی ها

محققان تغذیه


1

Copyright©2011 Worldfood.ir, All rights reserved.
Desig by Irangate.